My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Thursday, August 27, 2009

Masalah di Telecenter ku...

Erm.. dgr la rintihan masalah ku di Telecenter Alai..

hehehhe.. mcm suspen je kan..

Memandangkan hari ni hari kelima telecenter ini dikunjungi pelanggan dan musim cuti sekolah, so setiap hari semakin bertambah lah bilangan pengunjungnya. Hari ni saja dalam masa yang sama bilangan pengunjung mencatatkan seramai 40 orang.. sedangkan bilangan PC di sini hanyalah 8 buah sahaja.. mmg masalah.. so, aku mengikut persetujuan ramai( antara pengurus2 telecenter) seseorg hanya dibenarkan menggunakan pc selama 1jam sahaja.. lepas tuh perlu la digantikan dengan org yg menunggu giliran.. Tapi aku rase dengan cara ini tidak dapat menyelesaikan masalah sepenuhnya..

Hmm.. aku rase maybe perlu ditambah bilangan PC..

ok.. thats all!! Bye

2 comments:

Cik MuRniZa Abu Samah said...

faezah u charge cmner erk..rm1.50 sejam ?? dh start wat kelas??

Telecenter Kg Alai, Melaka said...

kelas xstart lagi.. xreti nak annouce nak wat kelas? tp start mgu depan dah kena charge.. RM1.50 pe hour..

Post a Comment